3dec Korsstingsbroderi 3. december 2011 af inaina Jeg er endelig blevet færdig med at brodere. Det tog lang tid, men der er lagt meget kærlighed i det. Published with Blogger-droid v2.0.1 Postet i broderi og tagget med Fugle
Sikke et sødt motiv. Det kan du godt være stolt af
Tak:) er også ret tilfreds. Det bliver givet væk i morgen, og håber det kommer til at vække lykke:)
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.bh/register/person?ref=MBLCVVZG