inaina.dk inaina.dk

20maj

Der skal være orden

Jeg er gået igang med den helt store oprydning herhjemme. I sidste ende skal det udmunde i plads til flere kreativiteter – bare vent og se

En af trinene i oprydningen var at få orden i min the. Jeg ELSKER the! Og har derfor viet hele to hylder i sættekassen til det. Og nu er der orden i det – yay:) nu er der er navn på dem alle – det er jo fantastisk for sådan en som mig:) det er også godt for mine gæster, for jeg sætter oftest bare varmt vand på bordet og så tomme filtre, så de selv kan vælge the. Der er så stor forskel på the, så jeg synes de skal have mulighed for det de har lyst til.

4 comments on “Der skal være orden”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *