inaina.dk inaina.dk

26mar

Lille taske

For et par weekender siden var jeg til kreamesse i Middelfart, hvor dette stof og mønster til denne taske kom med hjem. Jeg var så vild med det hele, at jeg straks gik igang med at at lave den. Den er virkelig nem at lave, og så er den virkelig rummelig, hvilket er et stort plus i min bog. 

    

Vi har lige været i sommerhus, hvor jeg brugte den til at have alle småtingene til mine kreaprojekter med i – jeg havde nemlig en del ufærdige projekter med, som skulle gøres færdige.   Jeg tror at jeg vil forsøge mig med en quiltet udgave på et tidspunkt. 

6 comments on “Lille taske”

  • Karina siger:

    Hej Ina,

    Er der en DIY på denne taske? Synes ikke jeg kan finde den og den er ellers rigtig fin :-).

    Mvh. Karina

  • inaina inaina siger:

    Hej Karina.

    Som der står i indlægget, er det købt på en messe, og derfor kan jeg ikke lige finde et link frem:)

    • Karina siger:

      Hej igen, æv, det var ærgerligt. Den ser rigtig fin ud den du har lavet. Jeg må prøve mig frem.
      God weekend og tak for svar :-).
      Mvh. Karina.

  • Roseanna siger:

    Ater cheecking out a feww oof thhe blo articless onn
    your blog, I really ljke your way off blogging. I saverd as a favoritfe itt to mmy boolkmark
    website list aand wll be chhecking back soon. Please visit my wweb site aas well and
    lett mee know whnat yyou think.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *